Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK07, záznam 000092029

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk07 / 00009xxxx / 0000920xx / 000092029.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Návěští-----nas--2200757-a-4500
FormátER
Logická bázeFREE
Logická bázeLICENSED
Kontrol.číslosfxjib1000000000318503
Kód kontrol.č.CZ-OlVK
Datum posled.zprac.20221031213018.0
KÚ-charakt.dokum.m-----o--d--------
KÚ-fyz.popiscr-|||||||||||
KÚ-obecné inf.070202c20079999dcutr-p-o-----0---a0eng-c
Identif.č. LC2007214165
*Kód nár.bibl.ag.101543341 DNLM
*Kód nár.bibl.ag.2560245-7 DE-600
ISSN1935-7885 1935-7877 1
*Syst. číslo(OCoLC)81256667
*Syst. číslo(SFX)1000000000318503
*Zdroj akviziceAmerican Society for Microbiology, Education Department, 1752 N St., NW, Washington DC 20036
Zdroj katalogizaceSFX-JIB cze OLA001
*Kód ověřenípcc nsdp
*Signatura LCISSN RECORDsdf
*Signatura LCQR61 .M53
Kód předm.kateg.579 Mikrobiologie Konspekt 2
HZ-Unifik.názevJournal of microbiology & biology education (Online)
Zkrácený názevJ MICROBIOL BIOL EDUC
Zkrácený názevJOURNAL OF MICROBIOLOGY AND BIOLOGY EDUCATION
Zkrácený názevJ. microbiol. biol. educ. (Online)
Zkrácený názevJ Microbiol Biol Educ dnlm
Klíčový názevJournal of microbiology & biology education (Online)
Názvové údajeJournal of microbiology & biology education electronic resource .
Varianta názvuJ. microbiol. & biol. educ
Varianta názvuJMBE
Varianta názvuJournal of microbiology and biology education
Souč.periodicitaThree times a year, 2016-
Předch.periodicita2x ročně, 2010-2015
Předch.periodicitaRočenka, 2007-2009
ČíslováníVychází od: Vol. 8 (2007).
Všeobecná pozn.Plný text je přístupný pouze z počítačů VK Olomouc
Všeobecná pozn.Plný text je volně přístupný
Všeobecná pozn.Access is allowed from library network only
Všeobecná pozn.Access is always allowed
Pozn.-pož.na sys.Mode of access: World Wide Web.
5880 Vol. 8 (2007); title from PDF article header (ASM website, viewed June 26, 2013).
5881 Vol. 21, issue 2 (May 2020) (ASM website, viewed September 25, 2020).
Předm.-Věc.témaBiology Periodicals.
Předm.-Věc.témaBiology Study and teaching Periodicals.
Předm.-Věc.témaMicrobiology Periodicals.
Předm.-Věc.témaMicrobiology Study and teaching Periodicals.
Předm.-Věc.témaAgriculture Sciences Soil Chemistry, Microbiology, Fertility & Fertilizers
Předm.-Věc.témaBiology Study and teaching. fast (OCoLC)fst00832476
Předm.-Věc.témaBiology. fast (OCoLC)fst00832383
Předm.-Věc.témaMicrobiologia. thub
Předm.-Věc.témaMicrobiology Study and teaching. fast (OCoLC)fst01019595
Předm.-Věc.témaMicrobiology. fast (OCoLC)fst01019576
Předm.-Věc.témaBiological Phenomena.
Předm.-Věc.témaMicrobiological Phenomena.
Předm.-volně tvoř. Microbiology & Immunology
Žánr/formaElectronic journals.
Žánr/formaPeriodical.
Žánr/formaPeriodicals. fast (OCoLC)fst01411641
Žánr/formaPeriodicals. lcgft
Žánr/formaRevistes electròniques. thub
VZ-KorporaceAmerican Society for Microbiology, issuing body.
*Vydání-jiný nosičPrint version: Journal of microbiology & biology education 1935-7877 (DLC) 2007214164 (OCoLC)81256570
Předch.záhlavíMicrobiology education (Online) (DLC) 2013243109 (OCoLC)53400263 (DNLM)101187604
**LokaceVKOL
Elektron.přístupSFX Knihovny.cz
Poskytovatel přístupuDostupné od 2007, ročník: 8. 111058563444001 111058563444000 PubMed Central:Full Text 2670000001359992
Poskytovatel přístupuDostupné od 2016. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 2670000000040398
Poskytovatel přístupuAvailable from 2007 volume: 8. 111058563444001 111058563444000 PubMed Central:Full Text 2670000001359992
Poskytovatel přístupuAvailable from 2016. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 2670000000040398
Katalogizátor20240506 SVK07 0813
06010W1
264 1Washington D.C. : American Society for Microbiology, [2007]-
264 4©2007-
336 text txt rdacontent
337 computer c rdamedia
338 online resource cr rdacarrier
LCU 20240503115621
SRC CONSER