Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK07, záznam 000143097

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk07 / 00014xxxx / 0001430xx / 000143097.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Návěští-----nas--2200541-a-4500
FormátER
Logická bázeFREE
Kontrol.číslosfxjib2320000000018707
Kód kontrol.č.CZ-OlVK
Datum posled.zprac.20230823213016.0
KÚ-obecné inf.100319d20092018gw-fx-p-------0----0eng--
Identif.č. LC2010248014
ISSN1865-5866 1865-5866
*Syst. číslo(OCoLC)560270068
*Syst. číslo(SFX)2320000000018707
Zdroj katalogizaceSFX-JIB cze OLA001
Kód jazykaeng ger
*Kód ověřenípcc
*Signatura LCHF5410 .G45
Zkrácený názevGfK mark. intell. rev.
Klíčový názevGfK marketing intelligence review
Názvové údajeGfK marketing intelligence review electronic resource .
Varianta názvuVol. 10, no. 2 has other title information: MIR
Varianta názvuVol. 10, no. 2 has title: Marketing intelligence review
Varianta názvuGfK MIR 2009-v. 10, no. 1
Nakladatel.údaje2009-<2014>: Nürnberg, Germany : GfK Nürnberg, ©2009-©2018.
Nakladatel.údaje-2018: Nürnberg, Germany : GfK Verein
Údaje fyz.popisu10 volumes : illustrations (some color) ; 28 cm
Souč.periodicita2x ročně
Číslování2009/01-v. 10, no. 2 (2018).
Všeobecná pozn.Some issues have also a theme title.
Všeobecná pozn.Title from cover.
Všeobecná pozn.Plný text je volně přístupný
Všeobecná pozn.Access is always allowed
Pozn.o neprav.č.Issues for <2012>-2018 called <v. 4>-v. 10.
Pozn.o jazykuIn English, with summaries in German, 2009-2013; summaries for 2013 issued separately.
Pozn.k propoj.p.Adapted and rewritten versions of articles selected from leading marketing journals.
Pozn.k propoj.p.Merger of: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung, and: Yearbook of marketing and consumer research.
Předm.-Věc.témaMarketing Periodicals.
Předm.-Věc.témaBusiness, Economy and Management Trade and Commerce
Předm.-Věc.témaMarketing. fast (OCoLC)fst01010167
Žánr/formaPeriodicals. fast (OCoLC)fst01411641
VZ-KorporaceGesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung (Germany)
*Jiné vydáníIssued also in German, 2014-2018: GfK marketing intelligence review. German. GfK marketing intelligence review 2198-9354
*Vydání-jiný nosičOnline version: GfK marketing intelligence review (DLC) 2015204008 (OCoLC)719927009
Předch.záhlavíJahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung 0021-3985 (DLC)sf 80000546 (OCoLC)6205508
Předch.záhlavíJahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung. English. Yearbook of marketing and consumer research 1612-9814 (OCoLC)643605488
Násled.záhlaví Marketing intelligence review 2627-4957 (DLC) 2023214015 (OCoLC)1395056118
**LokaceVKOL
Elektron.přístupSFX Knihovny.cz
Poskytovatel přístupuDostupné od 2014 do 2018. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 3710000003767286
Poskytovatel přístupuAvailable from 2014 until 2018. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 3710000003767286
Katalogizátor20240506 SVK07 0814
336 text txt rdacontent
337 unmediated n rdamedia
338 volume nc rdacarrier
LCU 20240503115751
SRC CONSER