Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK07, záznam 000148747

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk07 / 00014xxxx / 0001487xx / 000148747.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Návěští-----nas--2200373-i-4500
FormátER
Logická bázeFREE
Kontrol.číslosfxjib2560000000097173
Kód kontrol.č.CZ-OlVK
Datum posled.zprac.20130528173522.0
KÚ-charakt.dokum.m-----o--d--------
KÚ-fyz.popiscr-|||
KÚ-obecné inf.130118c20069999inufr-p-o-----0---a0eng--
Identif.č. LC--2013201029
ISSN2326-1544 1
*Syst. číslo(OCoLC)824617878
*Syst. číslo(SFX)2560000000097173
Zdroj katalogizaceSFX-JIB cze OLA001
*Kód ověřenínsdp pcc
*Signatura LCLC3991
*DDC371 15
HZ-Unifik.názevGifted children (West Lafayette, Ind.)
Klíčový názevGifted children (West Lafayette, Ind.)
Názvové údajeGifted children electronic resource .
Souč.periodicitaTwo times per year
ČíslováníVychází od v. 1, Issue 1 (2006).
Všeobecná pozn.Plný text je volně přístupný
Všeobecná pozn.Access is always allowed
Pozn.k vydavateliAn electronic journal of the AERA SIG for Research on Giftedness, Creativity, and Talent.
588 Description based on: V. 1, Issue 1 (2006); title from journal home page (publisher's Web site viewed Jan. 18, 2013).
588 Latest issue consulted: V. 5, issue 2 (2012) (viewed Jan. 18, 2013).
Předm.-Věc.témaGifted children Education Periodicals.
VZ-KorporaceAmerican Educational Research Association. Special Interest Group for Research on Giftedness, Creativity, and Talent.
**LokaceVKOL
Elektron.přístupSFX Knihovny.cz
Poskytovatel přístupu110976638852341 110976638852340 Free E- Journals:Full Text 4280000000000382
Poskytovatel přístupu110976638852341 110976638852340 Free E- Journals:Full Text 4280000000000382
Katalogizátor20240513 SVK07 0837
264 1West Lafayette, IN : Purdure University Press, 2006-
336 text txt rdacontent
337 computer c rdamedia
338 online resource cr rdacarrier
LCU 20240510121251
SRC CONSER