Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK07, záznam 000149064

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk07 / 00014xxxx / 0001490xx / 000149064.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Návěští-----nai--2200517-i-4500
FormátER
Logická bázeFREE
Kontrol.číslosfxjib2670000000498807
Kód kontrol.č.CZ-OlVK
Datum posled.zprac.20230403213018.0
KÚ-charakt.dokum.m-----o--d--------
KÚ-fyz.popiscr-|||||||||||
KÚ-obecné inf.131010c20129999wiukr-w-o-----|---a2eng--
Identif.č. LC2013273461
ISSN2332-2098 1
*Syst. číslo(OCoLC)859798845
*Syst. číslo(SFX)2670000000498807
Zdroj katalogizaceSFX-JIB cze OLA001
*Kód ověřenípcc nsdp
Kód geogr.oblastin-us---
*Signatura LCLB1028.3
*DDC371.33 23
Klíčový názevHybrid pedagogy
Názvové údajeHybrid pedagogy electronic resource : a digital journal of learning, teaching, and technology / Hybrid Pedagogy Inc.
Varianta názvuHybrid Pedagogy journal
Údaje fyz.popisu1 online resource
Souč.periodicitaContinuously updated
ČíslováníVychází od 2012.
Všeobecná pozn.Hybrid Pedagogy is made possible in part by generous contribution from Canvas by Instructure. Journal sponsored 2013-2015.
Všeobecná pozn.Plný text je volně přístupný
Všeobecná pozn.Access is always allowed
ResuméHybrid Pedagogy is an open-access journal that connects discussions of critical pedagogy, digital pedagogy, and online pedagogy; brings higher education teachers into conversation with K-12 teachers and the e-learning and open education communities; considers personal and professional hybridity; disrupts distinctions between students, teachers, and learners; explores the relationship between pedagogy and scholarship; invites its audience to participate in (and be an integral part of) the peer review process; and interrogates (and makes transparent) academic publishing practices.
588 Description based on online resource; title from home page (hybridpedagogy.com website, viewed Nov. 18, 2013).
Předm.-Věc.témaCritical pedagogy.
Předm.-Věc.témaEducation Study and teaching Technological innovations.
Předm.-Věc.témaEducational technology.
Předm.-Věc.témaPedagogical content knowledge.
Předm.-Věc.témaWeb-based instruction.
Předm.-Věc.témaCritical pedagogy. fast (OCoLC)fst00883676
Předm.-Věc.témaEducational technology. fast (OCoLC)fst00903623
Předm.-Věc.témaPedagogical content knowledge. fast (OCoLC)fst01747752
Předm.-Věc.témaWeb-based instruction. fast (OCoLC)fst01173272
Žánr/formaPeriodicals. fast (OCoLC)fst01411641
VZ-KorporaceHybrid Pedagogy Inc.
**LokaceVKOL
Elektron.přístupSFX Knihovny.cz
Poskytovatel přístupuDostupné od 2012. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 3710000001173319
Poskytovatel přístupuAvailable from 2012. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 3710000001173319
Katalogizátor20240422 SVK07 0800
264 1[Madison, WI] : Hybrid Pedagogy Inc., [2012]-
336 text txt rdacontent
337 computer c rdamedia
338 online resource cr rdacarrier
LCU 20240419120418
SRC CONSER