Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK07, záznam 000149885

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk07 / 00014xxxx / 0001498xx / 000149885.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Návěští-----nas--2200397---4500
FormátER
Logická bázeFREE
Kontrol.číslosfxjib3710000000430739
Kód kontrol.č.CZ-OlVK
Datum posled.zprac.20230404213020.0
KÚ-charakt.dokum.m-----o--d--------
KÚ-fyz.popiscr-mnu||||||||
KÚ-obecné inf.150624c20159999no-uu---o----u0----0nor-c
Identif.č. LC2016254152
ISSN2387-5739 2387-5739
*Syst. číslo(OCoLC)913714651
*Syst. číslo(SFX)3710000000430739
Zdroj katalogizaceSFX-JIB cze OLA001
Kód jazykanor eng
*Kód ověřenípcc
*Signatura LCLB1025.3
Zkrácený názevNord. tidsskr. pedagog. krit.
Klíčový názevNordisk tidsskrift for pedagogikk & kritikk
Názvové údajeNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk electronic resource .
Varianta názvuNordic journal of pedagogy and critique
Údaje fyz.popisu1 online resource
ČíslováníVychází od: Volume 1 (2015)
Všeobecná pozn.Articles in Norwegian and English.
Všeobecná pozn.Plný text je volně přístupný
Všeobecná pozn.Access is always allowed
588 Description based on: Volume 1 (2015); title from journal home page (publisher's website, viewed June 22, 2016).
588 Latest issue consulted: Volume 2, number 2 (2016) (viewed June 22, 2016).
Předm.-Věc.témaEducation Study and teaching Periodicals.
Předm.-Věc.témaEducation Study and teaching. fast (OCoLC)fst00902796
Předm.-volně tvoř. Theory & Practice of Education
Žánr/formaPeriodicals. fast (OCoLC)fst01411641
**LokaceVKOL
Elektron.přístupSFX Knihovny.cz
Poskytovatel přístupuDostupné od 2015. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 3710000003838087
Poskytovatel přístupuAvailable from 2015. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 3710000003838087
Katalogizátor20240325 SVK07 0702
264 1[Oslo] : NOASP, a division of Cappelen Damm Akademisk, 2015-
336 text rdacontent
337 computer c rdamedia
338 online resource cr rdacarrier
LCU 20240322124929
SRC CONSER