Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK07, záznam 000150522

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk07 / 00015xxxx / 0001505xx / 000150522.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Návěští-----nas--2200385-i-4500
FormátER
Logická bázeFREE
Kontrol.číslosfxjib3710000000571048
Kód kontrol.č.CZ-OlVK
Datum posled.zprac.20230123213018.0
KÚ-charakt.dokum.m-----o--d--------
KÚ-fyz.popiscr-|nu||||||||
KÚ-obecné inf.160209c20159999ss-uu--so-----0----0und-c
Identif.č. LC2016254465
ISSN2444-2925 2444-2925
*Syst. číslo(OCoLC)947093532
*Syst. číslo(SFX)3710000000571048
Zdroj katalogizaceSFX-JIB cze OLA001
Kód jazykaspa eng por spa eng
*Kód ověřenípcc
*Signatura LCLB1028.3
Klíčový názevInnoeduca
Názvové údajeInnoeduca electronic resource .
Varianta názvuInternational journal of technology and educational innovation
Údaje fyz.popisu1 online resource
ČíslováníVychází od vol. 1, núm. 1 (2015).
Všeobecná pozn.Plný text je volně přístupný
Všeobecná pozn.Access is always allowed
Pozn.o jazykuSpanish, English, or Portuguese; abstracts in Spanish and English.
588 Description based on: Vol. 1, núm. 1 (2015); title from journal home page (publisher's Web site, viewed Dec. 23, 2016).
588 Latest issue consulted: Vol. 2, núm. 2 (2016) (viewed Dec. 23, 2016).
Předm.-Věc.témaEducational technology Periodicals.
Předm.-Věc.témaEducational technology. fast (OCoLC)fst00903623
Žánr/formaPeriodicals. fast (OCoLC)fst01411641
VZ-KorporaceUniversidad de Málaga. Grupo de Investigación Innoeduca, issuing body.
**LokaceVKOL
Elektron.přístupSFX Knihovny.cz
Poskytovatel přístupuDostupné od 2015. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 3710000004974671
Poskytovatel přístupuAvailable from 2015. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 3710000004974671
Katalogizátor20240408 SVK07 0648
264 1[Malaga, Spain] : Universidad de Málaga, Grupo de Investigación Innoeduca, 2015-
336 text txt rdacontent
337 computer c rdamedia
338 online resource cr rdacarrier
LCU 20240405121223
SRC CONSER