Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK07, záznam 000168121

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk07 / 00016xxxx / 0001681xx / 000168121.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Návěští-----nas--2200385-c-4500
FormátER
Logická bázeFREE
Kontrol.číslosfxjib4100000012563814
Kód kontrol.č.CZ-OlVK
Datum posled.zprac.20221007213020.0
KÚ-charakt.dokum.m-----o--d--------
KÚ-fyz.popiscr-cn|||||||||
KÚ-obecné inf.220223c20199999ja--x--oo-----0----0eng-c
Identif.č. LC2022237479
ISSN2435-2349 2435-2349 9
*Syst. číslo(OCoLC)1303461480
*Syst. číslo(SFX)4100000012563814
Zdroj katalogizaceSFX-JIB cze OLA001
*Kód ověřenípcc
*Signatura LCP51
Zkrácený názevLudic lang. pedag.
Klíčový názevLudic language pedagogy
Názvové údajeLudic Language Pedagogy electronic resource
Varianta názvuLLP
Údaje fyz.popisu1 online resource
ČíslováníVychází od: Volume 1 (2019)
Všeobecná pozn.Plný text je volně přístupný
Všeobecná pozn.Access is always allowed
588 Description based on: Volume 1 (2019); title from home page (publisher's website, viewed October 7, 2022)
588 Latest issue consulted: #04 (2022)
Předm.-Věc.témaLanguage and languages Study and teaching Periodicals.
Předm.-Věc.témaLanguage and languages Study and teaching fast (OCoLC)fst00992220
Předm.-Věc.témaLenguas Estudio y enseñanza abne
Žánr/formaPeriodicals fast (OCoLC)fst01411641
Žánr/formaRevistas abne
**LokaceVKOL
Elektron.přístupSFX Knihovny.cz
Poskytovatel přístupuDostupné od 2019. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 4100000061796940
Poskytovatel přístupuAvailable from 2019. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 4100000061796940
Katalogizátor20240506 SVK07 0817
264 1[Hatoyama-machi, Saitama] [Ludic Language Pedagogy] 2019-
336 text txt rdacontent
337 computer c rdamedia
338 online resource cr rdacarrier
LCU 20240503120209
SRC CONSER