Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK07, záznam 000169015

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk07 / 00016xxxx / 0001690xx / 000169015.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Návěští-----nas--2200409-i-4500
FormátER
Logická bázeFREE
Kontrol.číslosfxjib5600000000437978
Kód kontrol.č.CZ-OlVK
Datum posled.zprac.20230522213016.0
KÚ-charakt.dokum.m-----o--d--------
KÚ-fyz.popiscr-|||||||||||
KÚ-obecné inf.220211c20169999abcar---o-----1----0eng-c
Identif.č. LC2022237092
ISSN2560-6050
*Syst. číslo(OCoLC)1300784728
*Syst. číslo(SFX)5600000000437978
Zdroj katalogizaceSFX-JIB cze OLA001
*Kód ověřenípcc
*Signatura LCLB2301
HZ-Jméno akceUniversity of Calgary Conference on Postsecondary Learning and Teaching, creator.
Názvové údajePapers on postsecondary learning and teaching electronic resource .
Varianta názvuPPLT
Údaje fyz.popisu1 online resource
Souč.periodicitaRočenka
ČíslováníVychází od: Vol. 1 (2016)
Všeobecná pozn.Plný text je volně přístupný
Všeobecná pozn.Access is always allowed
Pozn.o neprav.č.No volume published in 2021.
5880 Vol. 1 (2016); title from journal homepage (publisher's website, viewed August 31, 2022).
5881 Vol. 5 (2022) (publisher's website, viewed August 31, 2022).
Předm.-Věc.témaEducation, Higher Congresses.
Předm.-Věc.témaEducation, Higher. fast (OCoLC)fst00903005
Žánr/formaElectronic journals.
Žánr/formaConference papers and proceedings. fast (OCoLC)fst01423772
Žánr/formaPeriodicals. fast (OCoLC)fst01411641
VZ-KorporaceUniversity of Calgary. Taylor Institute for Teaching and Learning, issuing body.
**LokaceVKOL
Elektron.přístupSFX Knihovny.cz
Poskytovatel přístupuDostupné od 2016. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 5680000001895276
Poskytovatel přístupuAvailable from 2016. 111061245432001 111061245432000 DOAJ Directory of Open Access Journals:Full Text 5680000001895276
Katalogizátor20240422 SVK07 0802
264 1Calgary, AB: Taylor Institute for Teaching and Learning, 2016-
336 text txt rdacontent
337 computer c rdamedia
338 online resource cr rdacarrier
LCU 20240419120757
SRC CONSER