Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK07, záznam 000169351

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk07 / 00016xxxx / 0001693xx / 000169351.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Návěští-----nas--22004097i-4500
FormátER
Logická bázeFREE
Kontrol.číslosfxjib4560000000001103
Kód kontrol.č.CZ-OlVK
Datum posled.zprac.20230118213017.0
KÚ-charakt.dokum.m-----o--d--------
KÚ-fyz.popiscr-cn-||||||||
KÚ-obecné inf.210301c20219999abcar---o-----1---a0eng--
Identif.č. LCcn2021015305
*Číslo nár.bibl.20210153059 can
ISSN2563-8289 4
*Syst. číslo(OCoLC)1240169588
*Syst. číslo(SFX)4560000000001103
Zdroj katalogizaceSFX-JIB cze OLA001
*Kód ověřeníisds/c
Kód předm.kateg.378 Vysoké školy Konspekt 22
HZ-Jméno akceSymposium on Scholarship of Teaching and Learning, author.
Klíčový názevImagining SoTL
Názvové údajeImagining SoTL electronic resource .
Varianta názvuSelections from the Banff Symposium
Varianta názvuImagining Scholarship of Teaching and Learning
Souč.periodicitaRočenka
ČíslováníVychází od: Vol. 1 (2021).
Všeobecná pozn.Plný text je volně přístupný
Všeobecná pozn.Access is always allowed
5880 Vol. 1 (2021); title from HTML header (publisher's website, viewed March 1, 2021).
5881 Vol. 1 (2021) (viewed March 1, 2021).
VZ-KorporaceMount Royal University. Library, issuing body.
VZ-KorporaceUniversity of Alberta. Library, issuing body.
**LokaceVKOL
Elektron.přístupSFX Knihovny.cz
Poskytovatel přístupu110976638852341 110976638852340 Free E- Journals:Full Text 4560000000003415
Poskytovatel přístupu110976638852341 110976638852340 Free E- Journals:Full Text 4560000000003415
Katalogizátor20240422 SVK07 0802
05516ISSN CANADA
084 cci1icc lacc
084 collissn lacc
264 1[Calgary] : Mount Royal University Library in partnership with University of Alberta Library, 2021-
336 text txt rdacontent
337 computer c rdamedia
338 online resource cr rdacarrier
LCU 20240419120725
SRC CONSER